Pokud je vašim cílem hubnutí břicha, tak je potřeba nejen upravit stravu, ale začít se také hýbat a sportovat. V článku najdete návod na to, jak postupně zhubnout břicho.

Jak zhubnout břicho

Izolované hubnutí břicha není možné, je možné zhubnout celkově na vašem těle a poté vám garantuji, že zhubne i vaše břicho. Aby jste dosáhly dobrých výsledků, tak je třeba upravit vaši dosavadní stravu a zařadit do svého životo více pohybu a sportu. Zní to jednodušše, ale spoustu lidí má problém dodržovat tyto základní rady. Raději se spoléhají na různé zázračné diety.

Jakým způsobem upravit stravu při hubnutí břicha

Pokud je vašem cílem hubnutí, tak určitě namá smysl držet různé diety nebo dokonce hladovku. Když hladovíme, tak se nám zpomaluje metabolismus a až se zase najíme, tak toho bude tělo více ukládat to tuků. Hladovění je tedy špatné a je třeba jíst alespoň 5x denně, aby jste měly neustálý přísun živin. Jsou to tři základní jídla (snídaně, oběd, večeře) + svačinky. Důležité je hlavně nevynechvat snídani a nejíst před spaním. Naposledy by jste měly jíst minimálně 3 hodiny před spaním. Měly by jste také začít více přemýšlet nad tím, co vlastně jíme.

Přidání pohybu a cvičení

Úpravu stravy je třeba doplnit také tím, že se začneme více hýbat. Pro začátek vám bude stačit třeba rychlá chůze. Ale později by jste si měly najít nějaký aerobní sport (třeba běh, jízda na kole, jízda na kolečkových bruslích, severská chůze, běh na lyžích atd.), který budete pravidelně provádět. Ideální tepová frekvence pro hubnutí je ve výši 60 procent naší maximální tepové frenkvenci. Důležité je tedy sportovat delší dobu s menší intenzitou a rychlostí. Pro vytvarování a zpevnění břicha je dobré občas cvičit nějaké cviky na břicho.

Cviky na břicha pomohou při tvarování břicha video

Správně prováděné cviky nám pomohou při tvarování břicho. Podívejte se na cviky na břicho:

Posilovací cviky na břicho

Cviky na vytvarování břicha

Jak cvičit břicho doma

Podívejte se také na cvičení na míči nebo na cviky na břicho.